Gyors és olcsó szállítás a Magyar Postával és a DPD-vel | Gyors és olcsó a DPD-vel Példa keresésre
Gyártó note Alkalmazza a mi tökéletesített termék keresőnket. Valemennyi alkatrészt könnyen, gyorsan megtalálja.
Mit kíván kikeresni | Példa keresésre |
---|---|
Alkatrész | Kijelző |
Alkatrész + Notebook gyártója | Kijelző ASUS |
Alkatrész + termékszám | Kijelző LP156WH2 TL A2 |
Termékszám | LP156WH2 TL A2 |
Termékszám + gyártó | LP156WH2 TL A2 LG |
A jótállás érvényesítési helyszíne a Výměna-displeje.cz „panaszkezelési osztálya”, Zatecka 99, 432 01 Kadan, vagy a forgalmazott termékek hivatalos szervizei.
Az áruval kapcsolatos kockázatviselés az áru eladótól való átvételének pillanatával száll a vásárlóra, illetve abban a pillanatban, amikor az eladó átadja az árut az első fuvarozónak.
A vásárló köteles az áruval kapcsolatos kockázat átszállását követően mielőbb, legkésőbb a küldemény szállítási címre történő leszállításának pillanatában, még a fuvarozó távozása előtt megfelelően leellenőrizni. Abban az esetben, ha a vásárló nem ellenőrzi le szemrevételezéssel az árut, illetve nem biztosítja az áruval kapcsolatos kárveszély átszállásakor annak leellenőrzését, nem érvényesítheti az ezen ellenőrzés keretén belül feltárható hibákat. A hiba észlelésének napján köteles e-mailt küldeni az eladónak az info@vymena-displeje.cz címre.
Az eladó a szállítólevélen feltüntetett hónapok számának megfelelő időtartamú jótállást nyújt. A jótállási idő számítása a számla kiállításának napjával kezdődik. Szoftver esetében a jótállás kizárólag a médium fizikai olvashatóságára vonatkozik. A védőelemek eltávolításával (fólia, pecsét, boríték felnyitása, stb.) az ügyfél (illetve a felhasználó) a szoftver jogosult felhasználójává válik, és elfogadja a szerzői jogok birtokosának, illetve a szoftver gyártójának licencszabályzatát. A teljesítés ezen tárgya nem küldhető vissza a szállítónak. A szállító nem felel a szoftvertermékek (a továbbiakban „SW”), sem az ún. DEMO termékek helyes működéséért. A szerzői jogok jogosultja által nyújtott garancia tartalmát a szoftvertermék részét képező szoftver licencszerződése határozza meg. A Microsoft szoftvertermékekre nyújtott jótállást a szolgáltató a Microsoft licencszerződés értelmében az értékesítés napjától számított 90 napban korlátozza. Az eladó nem vállal felelősséget a termékek használatából, funkcionális tulajdonságaiból, illetve a termékek szakszerűtlen használatából következő károkért, miként a külső tényezők és nem rendeltetésszerű használatból következő károkért sem. Az ilyen eredetű hibákra a nyújtott jótállás sem vonatkozik.
A jótállás érvényesítésének helye az értékesítés helyszínétől függetlenül
Výměna-displeje.cz s.r.o.
Mírové náměstí 116
432 01 Kadaň Czech republic
A panaszkezelési eljárás felgyorsítása érdekében a panasz előre továbbítható az info@vymena-displeje.cz címre a következő adatokkal:
- A reklamált áru neve
- Sorszám (SN)
- A hiba ismertetése
- A beszerzéssel kapcsolatos dokumentumok (számla, szállítólevél, fizetés, pénztárblokk) valamelyikének száma
Amennyiben a kitöltött információk helyesek, a panaszkezelő technikus a panasz átvételéről visszaigazolást küld az Ön e-mail címére. A panasszal érintett árut a panaszkezelési osztály címére kell megküldeni. Minden árucikkhez a következő dokumentumokat kell mellékelni:
- a panaszkezelő technikus által küldött visszaigazoló e-mail, vagy
- a vásárlásról szóló számla és szállítólevél eredeti példányai, továbbá a panasz okának részletes ismertetése
Az eladó az értékesítésre kerülő termékekkel kapcsolatos panaszkezelési helyként más hivatalos szervizeket is megadhat. A panaszkezelési eljárás ezt követően az egyes hivatalos szervizek panaszkezelési eljárásainak megfelelően zajlik le.
A jótállás érvényesítésének lehetősége a következő esetekben szűnik meg:
- A kárfelelősség átszállását követően nem került sor megfelelő szakmai gondossággal végzett ellenőrzésre.
- A matricák, vonalkódok vagy biztonsági bélyegzők megsértése, átragasztása vagy más jellegű megsemmisítése.
- Az árun vagy annak részein található adatok megsérülése, átragasztása vagy más módon történő hozzáférhetetlenné tétele.
- Mechanikus sérülések.
- Helytelen telepítése, kezelése vagy karbantartás.
- Sérült áru használata.
- Számítógépes vírusok okozta károk.
- Az áru nem irodai környezetnek
vagy a dokumentációban említett paramétereknek megfelelő körülmények közötti használata.
- Elemi kár vagy vis maior.
- A vonatkozó szabvány előírásainak nem megfelelő elektromos hálózatba csatlakoztatással okozott kár.
- Árujavítás.
Jelen panaszkezelési feltételek 2014. 07. 01-jén lépnek hatályba. Az eladó fenntartja magának az esetleges későbbi módosítások jogát.