Gyors és olcsó szállítás a Magyar Postával és a DPD-vel | Gyors és olcsó a DPD-vel Példa keresésre
Gyártó note Alkalmazza a mi tökéletesített termék keresőnket. Valemennyi alkatrészt könnyen, gyorsan megtalálja.
Mit kíván kikeresni | Példa keresésre |
---|---|
Alkatrész | Kijelző |
Alkatrész + Notebook gyártója | Kijelző ASUS |
Alkatrész + termékszám | Kijelző LP156WH2 TL A2 |
Termékszám | LP156WH2 TL A2 |
Termékszám + gyártó | LP156WH2 TL A2 LG |
Kérjük, hogy jelezze a kárt a PPL.cz felé, és a futár közjegyzőt vesz fel Önnel. Továbbá, kérjük, csatoljon komplex fotódokumentációt, amelynek az alábbi képeket kell tartalmaznia:
A káreseményt legkésőbb az átvételt követő - beleértve az áru átvételének napját is - 3. napon kell bejelenteni. Kérjük, hogy az árut semmilyen módon nem mozgassa, kezelje, semmit ne dobjon ki!
A sérült árut a káresemény bejelentését követően PPL futár veszi át Öntől.
A káresemény a következő címen: http://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace, esetleg a csomagot kikézbesítő futár telefonszámán jelentse be.
A csomagok biztosítva vannak, az itt feltüntetett feltételek betartása esetén a PPL a sérült árut a vizsgálatot és a jóváhagyást követően kifizeti. Amint értesítést kapunk tőlük, és a panasz lefogadásra kerül, új árut küldünk Önnek. A szóban forgó értesítést általában 2-3 napon belül kapjuk meg.
Szíves elnézést kérjük a komplikációkért, és köszönjük az együttműködését.