info(at)laptop-components.hu / Hé - Pé 7:30 - 15:30

Ha a szállítás sérült, kérjük, tegye a következőket:

 

Kérjük, hogy jelezze a kárt a PPL.cz felé, és a futár közjegyzőt vesz fel Önnel. Továbbá, kérjük, csatoljon komplex fotódokumentációt, amelynek  az alábbi képeket kell tartalmaznia:

 

  • A szállítmány számát tartalmazó címke, amelyen Ön címzettként szerepel
  • A teljes csomag csomagolása (legalább két szögből, látható „Törékeny" címkék)
  • A sérült áru  csomagolása = kitöltések (buborékfólia, stb...)
  • Sérült áru - típus
  • A sérült áru pontos leírása (és száma)

 

   A káreseményt legkésőbb az átvételt követő - beleértve az áru átvételének napját is - 3. napon kell bejelenteni. Kérjük, hogy az árut semmilyen módon nem mozgassa, kezelje, semmit ne dobjon ki!

   

   A sérült árut a káresemény bejelentését követően PPL futár veszi át Öntől.

 

   A káresemény a következő címen: http://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace, esetleg a csomagot kikézbesítő futár telefonszámán jelentse be.

 

   A csomagok biztosítva vannak, az itt feltüntetett feltételek betartása esetén a PPL a sérült árut a vizsgálatot és a jóváhagyást követően kifizeti. Amint értesítést kapunk tőlük, és a panasz lefogadásra kerül, új árut küldünk Önnek. A szóban forgó értesítést általában 2-3 napon belül kapjuk meg.  

 

Szíves elnézést kérjük a komplikációkért, és köszönjük az együttműködését.